موقع التريند
احدث قصائد هشام الجخ من برنامج امير الشعراء ( مشهد رأسي من ميدان التحرير ) 286739

عزيزي الزائر نرحب بك في منتدانا و نتمنى لك قضاء وقت ممتع و مفيد

انت غير مسجل لدينا تواجدك معنا يشرفنا

فسجل وستجد المفاجئات.

احدث قصائد هشام الجخ من برنامج امير الشعراء ( مشهد رأسي من ميدان التحرير ) Load10
موقع التريند
احدث قصائد هشام الجخ من برنامج امير الشعراء ( مشهد رأسي من ميدان التحرير ) 286739

عزيزي الزائر نرحب بك في منتدانا و نتمنى لك قضاء وقت ممتع و مفيد

انت غير مسجل لدينا تواجدك معنا يشرفنا

فسجل وستجد المفاجئات.

احدث قصائد هشام الجخ من برنامج امير الشعراء ( مشهد رأسي من ميدان التحرير ) Load10

Patch's - Movie's - Sports - Music - Game's - Programr's - Codes

احدث قصائد هشام الجخ من برنامج امير الشعراء ( مشهد رأسي من ميدان التحرير )

ندى
عضو مشارك
ندى
عضو مشارك

نقاط التميز نقاط التميز : 853

المشاركات المشاركات : 120

معدل تقييم المستوى معدل تقييم المستوى : 1

احدث قصائد هشام الجخ من برنامج امير الشعراء ( مشهد رأسي من ميدان التحرير ) Empty
احدث قصائد هشام الجخ من برنامج امير الشعراء ( مشهد رأسي من ميدان التحرير ) Clock13 الجمعة فبراير 11, 2011 9:54 pm

تحميل قصيدة هشام الجخ ( مشهد رأسي من ميدان التحرير )

احدث قصائد هشام الجخ من برنامج امير الشعراء ( مشهد رأسي من ميدان التحرير ) Snapsh10

احدث قصائد هشام الجخ من برنامج امير الشعراء ( مشهد رأسي من ميدان التحرير ) Snapsh11

احدث قصائد هشام الجخ من برنامج امير الشعراء ( مشهد رأسي من ميدان التحرير ) Snapsh12

احدث قصائد هشام الجخ من برنامج امير الشعراء ( مشهد رأسي من ميدان التحرير ) 335514

احدث قصائد هشام الجخ من برنامج امير الشعراء ( مشهد رأسي من ميدان التحرير ) 364196

http://www.mediafire.com/?96syw0vyd13vb48

Konami
الكبير خالص
Konami
الكبير خالص

نقاط التميز نقاط التميز : 20523

المشاركات المشاركات : 4513

معدل تقييم المستوى معدل تقييم المستوى : 9036

احدث قصائد هشام الجخ من برنامج امير الشعراء ( مشهد رأسي من ميدان التحرير ) Empty
احدث قصائد هشام الجخ من برنامج امير الشعراء ( مشهد رأسي من ميدان التحرير ) Clock13 السبت فبراير 12, 2011 4:19 pm

رائع مشكوررررررر

ساتالايت
عضو مشارك
ساتالايت
عضو مشارك

نقاط التميز نقاط التميز : 125

المشاركات المشاركات : 117

معدل تقييم المستوى معدل تقييم المستوى : 6

احدث قصائد هشام الجخ من برنامج امير الشعراء ( مشهد رأسي من ميدان التحرير ) Clock13 السبت فبراير 26, 2011 6:21 pm

عارفين انا ليه بحب الزمالك || بيقولوا ليه الاهلى احسن فريق فى مصر اقولهم لان الاهلى قبل 25 يناير معظم الثفقات اللى عملها ورواتب اللعيبه كلها من اموال الناس الغلابه علشان كده كل اللعيبه كانت تتمنى اللعب فى الاهلى لان الاهلى دايما موفر لهم كل الفلوس اللى هما محتاجينها بس نيجى نبص للزمالك الغلبان هنلاقيه وقع 6سنوات ومفيش كلب من الكلاب اللى كانت بتسرقنا ساعدوا باى حاجه علشان كده الاهلى مش بيقع بس اوعدكم بعد 25 يناير هتشوفوا كره نظيفه مفيهاش فلوس حرام زى فلوس الاهلى النادى الكبير هههههه العظيم عرفتوا ليه انا بحب الزمالك وبحب اى فريق فى مصر بس كرهى للاهلى اكبر من حبى لاى فريق تانى هتقولوا مش وقته الكلام ده هقولكم سيبونى افضفض باللى جوايه ده انا كان نفسى اقول كده من زمان بس مكنتش قادر اقوله لان حسن حمدى واعوانه كانوا بيمصوا دم الناس الغلابه وبيعطوه رواتب للعيبه هتقولولى بردوا الزمالك فيه حراميه هقولكوا لو الزمالك فيه حرامى واحد مكنش جمع تبرعات فى حملة ناديك يناديك ولا ايه صح - تانى حاجه انتوا بتقولوا على ابو تريكه شيخ ابوتريكه كان فين والثوره شغاله كان طبعا بيعد الفلوس اللى متعين بيها فى شركة بترول اىا كان اسمها بمبلغ وقدره مع ان ابو تريكه اصلا خريج اداب طيب ايه فهموا فى البترول قولولى ليه الشيخ ابوتريكه قبل على نفسه شغلانه هو مش بيفهم فيها ليه - ثالث حاجه واحد زى شيكابالا بياخد حوالى7مليون ليه الى جانب انه اصلا جاهل هو لعيب وساحر بس مش للدرجه دى والثوره قامت علشان العداله الاجتماعيه وفى النهايه متفتكروش انا بقول الكلام ده لانى انا زملكاوى او لانى بحقد على الاهلى لا انا بقوله لان احنا عايزين نبدا صفحه جديده لانج وارجو من اى واحد شايف حاجه غير كده يرض عليا انا منتظر ردودكم تحيه للاهلاويه والزملكاويه وكل الفرق المصريه

ÿãŝŝįŕ
عضو متميز
ÿãŝŝįŕ
عضو متميز

نقاط التميز نقاط التميز : 8877

المشاركات المشاركات : 4644

معدل تقييم المستوى معدل تقييم المستوى : 3098

https://trend.all-up.com
احدث قصائد هشام الجخ من برنامج امير الشعراء ( مشهد رأسي من ميدان التحرير ) Clock13 السبت أبريل 09, 2011 9:32 pm

احدث قصائد هشام الجخ من برنامج امير الشعراء ( مشهد رأسي من ميدان التحرير ) 91727 احدث قصائد هشام الجخ من برنامج امير الشعراء ( مشهد رأسي من ميدان التحرير ) 481403

Âћmệđ ṘṍṅầḮḋṍ
حبيب الكل
Âћmệđ ṘṍṅầḮḋṍ
حبيب الكل

نقاط التميز نقاط التميز : 9359

المشاركات المشاركات : 3958

معدل تقييم المستوى معدل تقييم المستوى : 2424

https://trend.all-up.com
احدث قصائد هشام الجخ من برنامج امير الشعراء ( مشهد رأسي من ميدان التحرير ) Clock13 السبت أبريل 09, 2011 11:53 pm

:قيييييس:

مواضيع مماثلة

-
» حصريا قصيده هشام الجخ الوجهان جديده من برنامج امير الشعراء
» كليب اغنية شعبان عبد الرحيم ميدان التحرير من رفعي الخاص
» كليب اغنية شعبان عبد الرحيم ميدان التحرير من رفعي الخاص
»  اضحك من قلبك :: اجمد موقف حصل فى ميدان التحرير :: نسخه عاليه الجوده
» حصرياً : اجمد اسكتش كوميدي حدث فى ميدان التحرير ( مبارك طلع بالطيارة زعلهم كلهم )